tisdag 6 december 2011

Minns ni min knöl...

Det här kan vara sista gangen ni ser den, sa titta noga!!!
Imorgon ska nämligen knölen och jag till KIRURGMOTTAGNINGEN och KANSKE ta bort den direkt. Det vore väl härligt. Men det kan ocksa bli sa att dom skiter i den för att den inte är tillräckligt farlig eller besvärande. Dock är den besvärande för mig, för det gör ont när man kommer at den, och det gör ont när man anstränger armen, vilket faktiskt händer ibland...! Den sitter där som en tickande bomb sa doktorn. Redo att bli en inflammerad böld närsomhelst, som den ju blev en gang....! Sa nu hoppas vi att vi far med oss den i en pase hem imorgon sa ska jag visa er.


Neeeeejda, jag ska inte ha med den i en pase hem. Men jag vill se hur den ser ut. Det vill jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar