tisdag 29 oktober 2013

Idag tog vi en sväng till den här lekparken. Den är faktiskt rolig. Jag gillar den där grävskopan. Den kan snurra oxå. När man sitter där och kör känner man sig precis som en grävmaskinist på jobbet (tror jag). En linbana finns det oxå. Jag vill så gärna åka, men känner att jag vill nog göra det när det inte är någon annan där. Jag vet ju inte om den håller för mig. Tänk om jag ramlar av och gör illa ryggen. Som i somras när jag kände mig som en leksugen 11-åring, sprang ut på gräset och gjorde en kullerbytta och fick ta en tur till akuten. Det är sånt som händer när man närmar sig 30 stela år och försöker göra sig till. Jag har fortfarande ont i ryggen efter det!! Men sen är ju min rygg under all kritik oxå. Den skulle nog må bra av någon muskel här och där och kanske lite stretch. Jag ska fixa det. Sen.

Svante gungade för första gången idag. Han tyckte det var lajbans. 




 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar