fredag 30 mars 2012

Morgonpasset

Mina 4 veckors praktik tog slut igår. Lite halvtråkigt tyckte jag. Att den var slut alltså. Men jag har nästlat mig in som timvikarie där, och faktum är att jag ska dit och jobba redan IDAG!!! Tjohooo, tänkte jag när dom ringde. Men sen började Bergmanångesten komma krypande sakta men säkert; Hur ska detta gå! Ska jag få betalt för att irra runt där i korridorerna som ett förvirrat spöke.

Jag säger som Björn. Herrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrreguuuuuud, Herrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrreguuuuud!


Ja, nej, det ska bli spännande.

1 kommentar:

  1. Åh va kul! Det går säkert bra! Lite pirrigt är det ju alltid när man är ny och ska jobba!
    Men ja trivdes som fisken i vattnet när ja jobba på hammaren, det är bra där!

    Kram på er, ni får börja plasta in tapeterna...! =D

    SvaraRadera