fredag 2 mars 2012

Det är fredag och inget annat.


Här sitter jag och tror att det är lördag och väntar på melodifestivalen. Gick ut med Bilbo nyss så han skulle klara sig till festivalen är slut.. men så ser jag ju att det fortfarande är fredag! Jag blev nog lite förvirrad när jag slumrade till en stund i Veras nattning. Men va skönt då. Då är det längre kvar på helgen.

Jag har "semester" från mitt jobb i 4 veckor, för nu ska jag på praktik minsann! Ska vara på ett äldreboende och praktisera mina nya kunskaper.....! Det ska bli kul.

Va hände nu! Vann han hela rubbet på postkodmiljonären....!! Ja, dä gjorde han. Lucky cheese...

Jag har bestämt nu vart jag ska köpa hus innan jag fyller 30. Är ganska nöjd med valet. Lite jobbigt bara att det är ganska få hus där, och det gäller ju att någon säljer när jag ska köpa. Men det ska nog gå bra.


Imorgon tänkte jag kanske antingen åka på loppisrunda, eller vargsafari, eller båda, eller inget.

Det var allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar