tisdag 14 februari 2012

Romance


Det är en sak som jag gatt och gnagt pa(!) i en veckas tid...
Jag lyssnade pa MIX megapol förra tisdagen och dom pratade romantik. Anders Timell och Micke Tornving berättade vad dom gjorde när dom ville vara romantiska. Anders brukade typ köpa en tröja till sin tjej och göra rent och snyggt till hon kom hem. Tornving sa typ "Jag tycker det är romantiskt att tvätta rent ALLT i tvättkorgen ibland." Jag hann börja tänka; "vad gulligt..." da Gry avbröt mig och fyllde i; "...eller är det bara en del i en relation."

JA!! Det är väl inget romantiskt med att tvätta ibland!! Hur kunde jag ens tycka det först!!! Som att han är romantisk när han hjälper till med deras gemensamma tvätt! Va störigt. Det förstod Tornving oxa när hon sa det. Han ändrade sig till;
"Just det...det är romantik att TA SITT FÖRBANNADE JÄVLA ANSVAR!"

Det lät bättre.


Skönt att jag fick ventilera det där. Nu kan jag ga vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar