fredag 27 januari 2012

Hej hej.


- Jo, det gar bara bra i skolan än sa länge. Jag har ju inte börjat med nagra uppgifter än. Det gar ju bra sa länge man bara sitter och lyssnar. Mycket intressant är det. Speciellt när man vet att man ska jobba med det sedan, och intressant info för ens egen del att veta oxa...! Det handlar ju om människor, och jag är ju en människa.

- Dagisbacillerna härjar runt. Alla blir sjuka hela tiden, utom Nippe. I veckan hade Veris ögoninflammation och jag hade feber och halsont. Det som jag absolut inte förstar är varför hon inte fatt vattkoppor...! Hon tillbringade ett DYGN hemma hos Oliver när han hade vattkoppor för fullt och det smittar ju jättelätt. Jag satt och väntade i 20 DAGAR pa dom jävlarna, men dom kom aldrig. (Da reste jag pa mig och gick och gjorde nagot annat.)


- Hejda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar