söndag 18 september 2011

Mycket snack.

Vera pratar mest hela tiden. Men ingen förstar vad hon säger. Ett ord hon använder flitigt är "Nej". Det svarar hon pa allt. Men det är som att ibland förstar hon vad det betyder, och ibland inte. Ett exempel: Jag fragade "Heter du Vera!" Hon sa "Nääj". Där ser vi ju att hon inte vet vad hon pratar om. Sen fragade jag "Är mamma tjock!" Hon svarade "Nääh". Där ser man att hon verkligen har stenkoll, och vet precis vad nej betyder........! Skumt det där...

Appropa tjockhet.... Jag bestämde väl i Juli att jag skulle komma i form till Veras födelsedag 5 sep. Om jag inte lyckades med den enkla saken kunde vi konstatera att jag är en fet lat gris. Men det skulle ju bli en piece of cake.

Appropa cake....... jag lyckades inte.




1 kommentar:

  1. Men grattis, det tog ett tag innan det blev då. ja kollar varje dag. fortsätt såhär nu så ja har nå å läsa! hoppas allt är bra med er, hoppas vi ses snart! pöss

    SvaraRadera