torsdag 7 juli 2011

Nu är zigenargrannarna hemma efter att ha varit bortresta ett tag. Dom har dragit igang en rejäl fest dagen till ära. Dom firar som om det vore skärtorsdag.....!

öh.

Idag var vi i Rölö och hjälpte Jäjk att sätta ihop presenten hon fick av oss alla.
En lyxhammock. Med myggnät. Som man kan göra om till en stor gungande säng oxa.


Oj vilka sma bilder. Ni kan ju ana hur den ser ut iaf.
Det blev succé.

Succé. <--- Jag gillar inte det där ordet, för jag blir alltid osäker pa stavningen. Men jag ogillar ännu mer ordet desinficera. Eller jag ogillar det inte, jag är ganska fascinerad av det. Prova att uttala det. Säger man verkligen sa. Sen om man ska skriva desinfektion sa stavar man med e istället för i och k istället för c. Jag tycker att det borde stavas desinfiction... men det blir ju dumt.... och nu när jag googlar sa ser jag att man kan ju säga desinfektera oxa. Da är det ju inga problem. Da löste sig allt. Da kan man säga desinfektion. Men vad kommer desinficera ifran!

Och nu till den största fragan av alla; Kan man desinficera en bajskorv!

Think about it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar