fredag 1 juli 2011

Fredagkväll


Ikväll knackade det pa dörren. Utanför stod Alibaba och de 40 rövarna. Dom sa hej och gick in i badrummet och rev ut duschkabinen och ställde dit ett badkar, medan dom härjade och sjöng pa arabiska. Dom är riktigt hurtiga. Har sovit pa kontoret och jobbat för fullt i 2 dagar. Klippt gräs till kl 22. Dom knackar tillochmed dörr och fragar om man vill ha hjälp med nat. När dom var klara med badkaret fragade han om jag hade nat mer jobb at dom. Men innan jag hann svara ändrade han sig och bad mig ligga lagt ett tag, för dom har tydligen fler hyresgäster att hjälpa. Dom har hängt här ganska mycket pa sistone och fixat allt jag bett dom om. Kaklat badrummet uppe, fixat badkar nere och sagat ner ett träd...! För dom tycker att jag och min man är bra!

Ja-A. Nu är det sovdags. Imorgon är det STORkalas.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar