fredag 3 juni 2011

God kväll?

Så, nu har jag försökt natta Vera i 4 timmar, utan framgång. Det här är inte klokt! Jag lyckades efter 3 och en halv timme, då jag till slut fick henne att somna när jag vaggade henne i bilstolen ute på trappen. Sen kunde jag lägga över henne i sängen och hon fortsatte sova. PUUUUH, tänkte jag och gick ut i köket och drack vatten. När jag kom in i rummet 2 min senare står hon och hoppar i sängen och låter som en apa, överlycklig, hur pigg som helst! Det var bara en powernap.... så att hon ska orka hålla igång resten av natten. Nu är hon på bra humör, så jag tänker låta henne sitta i sängen å snacka sig till sömn. Nångång borde hon väl somna av sig själv? Det borde hon väl? Eller hur?


Såhär såg hon ut igår när hon spontansomnade på farmors soffa under Johannes studentfest. Hon KAN somna av sig själv. I´ve seen it.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar