måndag 23 maj 2011

Here we go again...


Va bra det första inlägget blev. "Here we go" den 8 maj. Sen kom jag av mig. Jag provar igen...

Så vad är upp?

Jag fyller år på onsdag!! 26 år. Tjugosex!!

Vera är nu 8 mån och 3 veckor ungefär. Hon har fått 2 tänder, kan krypa i full fart, ställer sig gärna upp hela tiden, klappar händerna, diggar till musik.... löser enklare sudokun, går själv på toaletten och sådär...

Jojje har flyttat in i huset mittemot. Vi blir grannar igen! Thats supernice!!

Så... vad är ner då?

Jag fyller år på onsdag!! 26 år. Tjugosex!!!!!!

Vi är fortfarande inte klara med lägenheten som vi flyttade till i februari. Vi har inte målat klart alla rum och inte fixat alla möbler å sånt. Men vi har ju inte bråttom direkt. Vi ligger ju inte i som bävrar om man säger så.

Jag har lite ont i halsen...


Så.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar